Hurtig dag

Publicerat: 2009-10-21 Kl: 17:19:09 | I kategori: Min vardag


Idag har jag varit riktigt hurtig, måste jag säga. Det första jag gjorde var att kliva upp imorse kl 9, åkte ner på stan och mötte Evelina och pratade med henne en sväng innan hon skulle börja jobba. Sedan gick jag på Arbetsförmedlingen, det är så roligt att vara arbetslös vill jag mena. Så fick jag en plats på en kurs som börjar nu på måndag.. Hurra vad roligt. Jag gillar inte att gå på kurser och såna saker, men det kan ju vara ett bra tidsfördriv och för att få in rutiner lixom. Det börjar kl 8.30 varenda dag, jag kommer att vara en död människa. Men det är bra ändå. Jag ska inte klaga. Har man inget jobb så är det väl bra att gå kurser så man kan iallafall ha någon sysselsättning. Önskar bara att det fanns kvällskurser ;-)

Efter jag hade varit där så var jag på ett annat besök, allt var bra & såg bra ut. Skönt det. Sedan åkte jag till Granloholm en sväng, sedan ner på stan och lämnade in lite papper bland annat. Sedan tog jag bussen till Navet för att slutligen åka hem. En riktigt stressig dag, då nästan allt jag gjorde skedde direkt efter varandra så jag fick springa som en dåre mellan ställena.

Nu på eftermiddagen så har vi haft besök här hemma, ganska trevligt :-) Men jag fick ett telefonsamtal som gav mig PANIK, den sitter fortfarande kvar och verkar inte vilja försvinna. Fruktansvärt jobbigt. Vet inte riktigt hur jag ska göra nu i denna situationen som jag har satt mig i? Jag har ingen aning. Kanske bara släppa allt och erkänna vad jag har gjort för fel? ne jag vet inte alltså. Vi får se, men jag tror bara att det kan sluta på ett sätt. Katastrofalt.

Nu ska jag äta middag iallafall, eller försöka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0