Hur kan det vara möjligt?

Publicerat: 2009-10-01 Kl: 23:56:09 | I kategori: Min vardag


Jag vet inte hur det fungerar att det ska behöva vara såhär satans kallt ute. När jag gick från mormor vid 20 tiden så var det frost på gräset. Fy fan säger jag. Jag orkar inte med kyla hela tiden! Jag hatar kyla... Snö är väl visserligen mysigt första tiden den är här, men sen är det ju bara sommar i högst 3 månader. 9 månaders kyla har vi framför oss. Underbart. Jag älskar verkligen att bo i Sverige ;-) Helvete..

Jag var förbi Evelina en sväng förut och pratade lite med henne och så! Trevligt trevligt. Sedan åkte jag hem, så kom Biteline pizzan ungefär precis samtidigt som jag. Perfekt. Men det var inte så gott. Jag tycker inte dom har några goda smaker att välja på. Gillar bättre vanlig pizza!

Nu ska jag tvätta ansiktet och ta på mig mjukiskläder. Håller på att ladda ner nya Criminal Minds, så det blir till att titta på det. Sedan ska jag sova. Hoppas jag!

Vi hade iallafall jättetrevligt hos mormor. Jag, Tova, Leif & tjejerna. Och mormor såklart.

Sov gott.
- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0