Sporthallen

Publicerat: 2009-03-22 Kl: 20:31:23 | I kategori: Min vardag


Hej på er gott folk.

Det var jävligt segt att kliva upp imorse kan jag tala om. Sjukt jobbigt bara för att jag inte kunde somna inatt, som vanligt. Men vi klev upp iallafall :-) Sedan åkte vi alla ner på Sporthallen, men jag var tvungen att åka hem först och hämta min bikini eftersom att jag självklart inte hade med mig den, haha. Vem tar med sig en bikini ut mitt i vintern? Men det gick bra iallafall, badade inte så jättemycket eftersom att jag kom lite senare än de andra, men lite iallafall i mellanpoolen med barnen haha. Sedan bastade jag hur länge som helst, underbart... Synd bara att jag är så blek, blev röd som en kräfta efter att jag hade suttit i den jävla grillen så himla länge, men det var det värt såklart!

Efter det så åkte vi på Big Boy och barnen käkade och så. Sedan åkte vi först till gamla OBS till apoteket där, men det var stängt, så då fick vi åka bort till Birsta, men det var bra iallafall. Efter det så åkte vi hem hit och käkade kebabtallrik och så, skit gott :-)

Nu är jag så himla trött, varit det ända sedan badet. Beror nog på bastandet, haha. Har nyss varit nere på Hemmakväll och vi har hyrt lite spel och så, och jag hämtade mitt leg också. Bra det.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen & sedan titta på Sanningens ögonblick. Det var spännande förra gången. Längtar tills ikväll då jag ska kolla på The Hills. Kunde fan inte sluta titta inatt alltså... Men det får inte bli så sent ikväll, jag börjar jobba 11 imorron.

- Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0