Sjukt varmt!

Publicerat: 2009-03-13 Kl: 23:25:46 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Efter att jag hade varit hos mormor och hjälpt henne med datorn och blivit irriterad och förbannad ett x antal gånger så tog jag bussen hem. Mormor hade handlat lite åt mig så jag bar tunga påsar så mina ben vek sig nästan... Kom hem, packade upp, satt mig i soffan och vilade i 10 minuter och sedan åkte jag iväg en sväng igen. När jag kom hem sedan så blev det bara en massa skit så jag åkte ner och skulle sola, men sedan struntade jag i det och gick till Lina ett tag istället :-) Hade inte varit i hennes lägenhet än och eftersom vi bor så nära varandra så passade det bra ikväll. Det känns skönt att ha någon som man kan gå till som inte bor så långt bort ifall man inte orkar vara hemma och så någon dag eller så. Perfekt! Vilma kom förbi där en sväng också och hälsade på. Sedan har jag och Lina bara suttit och surrat på, mest pratat om Telia och jag har bestämt mig för ett abonnemang som jag ska ta som låter helt perfekt för mig :-) Tur att Lina tipsade mig om det tycker jag. Bra så.

Nu är jag hemma, sjukt varmt är det här inne även fast jag har fönstret öppet. Konstigt. Funderar på att sänka elementen... Jag ska iallafall plocka ihop lite här och diska, annars kommer jag att få ett frispel imorgon när jag vaknar och ser denna röran. Jag kan inte sova något bra heller när jag vet att det är stökigt i lägenheten. Fyfan. Önskar att Sandra vore här nu och diskade åt mig! Så slapp jag den skiten. Sedan ska jag duscha innan jag går och lägger mig också, jobbigt. Tror inte att jag ska tvätta håret ikväll, känner hellre att jag gör det imorgon så att jag slipper hårtorken och allt ikväll. Och så är håret nytvättat imorgon om jag inte duschar det ikväll. Det känns bättre så. Det blir så.

Jag har börjat bearbeta en sak som nog kommer att hjälpa mig väldigt mycket, hoppas jag på iallafall. Jag tror att det kommer att bli bra jag. Jag skriver lite då och då som det kommer, och det är nog det bästa. Bättre än att bara sitta och tokskriva ner allt påengång och man glömmer en massa viktiga detaljer och så. Blir lätt att man bara skriver en massa tomma ord då, ungefär som jag gör nu ;-) Haha.

Nej, nu ska jag get to it. Jag har målat naglarna hemma hos Lina så jag vill egentligen inte diska :-( Det kommer säkert att lossna då och det vill jag ju fan inte... Men det kommer ändå att sluta med att jag tar bort det innan jag går och lägger mig. Haha, sån är jag.

- Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0