Problem

Publicerat: 2009-03-04 Kl: 00:16:36 | I kategori: Min vardag


för varje dag som går förbi så blir jag mer o mer hjälplös och dör inombords
hur fan kan man göra så mot sitt eget blod



Kom hem för ett tag sedan.. Var ju hos Sandra och skulle se AA, men Play Prima är ju helt jävla efterblivet så det laggade så mycket så jag blev på dåligt humör och struntade i att se klart det. Får försöka kolla någon repris eller så nu i veckan. Det går ju rätt ofta repriser.. :-) För jag vill inte missa! Mitt favvo ju.

Nu sitter jag här ensam och har tråkigt, jag ska försöka städa.. Mormor ska komma förbi här imorgon bitti och då kan det inte se ut hur som helst för då blir det ett jävla tjat. Min mormor är bäst i världen på att tjata! Haha.

Men iallafall.. Verkar som att jag har löst lite problem nu, men det ställt stora krav på mig för att jag ska få någon hjälp. Men det kanske behövs. Jag klarar ju inte av det... Alla som varnade mig - ni hade rätt! Fan alltså. Men jag försöker och försöker..

Nu ska jag städa lite som sagt, sedan kolla på 2½ män. Älskar den serien!


saknar dig baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0