Jag orkar inte

Publicerat: 2009-03-19 Kl: 14:40:55 | I kategori: Min vardag


Jag har inte sovit speciellt bra inatt, jobbigt när det ska behöva vara så... Suck. Aja, tillslut somnade jag iallafall och det var väl en jävla tur det. Låg och tittade på The Hills halva natten. Och de två nyaste avsnitten av Kyle XY. Spännande så jag nästan höll på att slå sönder datorn när det tog slut. En lång veckas väntan börjar nu.

Nu har nyss alla gått, åkt iväg på olika ärenden och så. Själv sitter jag här och glor. Tittar runt lite. Går in på mina bloggar som jag läser men jag läser inte vad alla har skrivit. Det har jag ingen ork till. Snart ska jag åka och jobba, jag vill verkligen inte göra detta ska jag tala om. FY FAN. Jag orkar inte. Jag behöver vara hemma känner jag... Fast iof är det ju bara fem timmar, men det känns som alldeles för länge för att vara borta just nu...

Jaja, jag är iallafall glad över vad som håller på att hända med mitt liv :-) Det känns så himla skönt alltså. Även om det såklart är, och kommer att bli jobbigt så är det ändå det bästa som kunde ha hänt. Jag älskar att vara här. Älskar människorna här. Skönt är det iallafall. Människor som bryr sig på riktigt. Inte bara massa skitsnack som i min egen familj...

Aja, nu ska jag ta på mig kläderna och gå iväg strax.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0