Mysdag

Publicerat: 2009-01-01 Kl: 23:08:53 | I kategori: Min vardag


Idag har det varit en riktig mysdag... En bakisdag typ, haha. Åkte med Lina ner på stan förut för att skjutsa hem nån, sedan så åkte jag och hon på Mcdonalds och köpte mat. Gott som helvete var det.. Vi handlade i driven såklart, idag är inte en sådan dag när man går in på resturanger tyckte Lina, så vi tog maten och åkte hem till henne. Vi satt och käkade och pratade som vi alltid gör när vi umgås, kollade på nån jävla film som handlade om en sjöjungfru eller nåt. Haha :-) Sedan gick jag ner på Ica och där träffade jag mami och Ante. Handlade lite med dom, sedan följde jag med hem en stund... Inte långvarit dock, rökte en cigg och pratade lite sedan gick jag hem hit igen.

När jag kom hem så satt jag och tittade på Victorias Secret fashionshow... Fan vad fina dom är modellerna alltså :-) Skit grym show är det. Usher var ju med också, sexy. Fast han sjunger lite dåligt live tycker jag. Anyhow. När jag tittat färdigt på det så började jag måla naglarna och så. Blev väl inte allt för bra, jag är lite skakig när jag ska måla höger handen, tycker det är skit svårt! Men imorgon när jag ska på stan så ska jag köpa lite nagellack hade jag tänkt. Har velat göra det ett tag nu men det har aldrig blivit av bara.

Efter stan så ska jag jobba, vad annars? Skönt har det varit att fått vara ledig dehär två dagarna iallafall. Verkligen. Vila upp sig lite. Och så är jag ledig på lördag. Blir skönt. Sedan jobbar jag 12-18.30 på söndag. Skulle egentligen varit ledig men det blev lite krångel så jag ställde upp ändå. Det är ju bra med pengarna också som jag verkligen kommer att behöva nu i januari. Det kommer inte ens räcka till hälften av allt jag måste köpa..

Nu ska jag nog lägga mig i ett bad en stund och läsa en tidning och koppla av. Vad tror ni om det? Tror att det blir skönt jag. Kommer att somna säkert, jag gör ofta det när jag badar. Det blir så mysigt. Synd att jag inte har någon ansiktsmask... Hade verkligen velat göra en sån nu känner jag.

Uppdaterar kanske en gång till innan jag går och lägger mig :-)

Xoxo
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0