I lägenheten

Publicerat: 2009-01-10 Kl: 00:10:41 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

Idag har det varit en rätt bra dag. Började med att jag klev upp tidigt, sedan så gick jag till jobbet. Fick ett argt sms av min chef. "Du börjar tre :@" haha. Men det gjorde inte så mycket. Så jobbade jag på, höll på att dö av tråkighet. Fan vad lite folk det var.

Efter det så gick jag hem till Sandra en snabbis, sedan så kom Lina & hämtade mig så åkte vi på McDonalds och käkade. Sedan så åkte vi hem till mig och käkade :-) Och här är vi fortfarande. Så snällt av Lina att hjälpa mig med allt. Nu är ALLT iordning. Sängen, soffan är ihopmonterad, allt är utplacerat där det ska vara. SKÖNT. Så fint är det här. Jag älskar att bo här :-) Wie.

Ska dock inte sova här inatt. Har råkat sno med mig mormors concealer och busskort så jag måste hem till henne med den. Men imorgon ska jag sova där ;-) Det är riktigt fint här nu. Jag är jätte lycklig. Allt känns så bra för mig nu. Jag är van att leva i ren misär, och nu är jag ensam i en lugn skön lägenhet.

Nej, nu ska jag umgås och vänta tills en kompis ska komma och kika lite på "mitt crib".

Xoxo
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0