Hos mamma

Publicerat: 2009-02-05 Kl: 18:36:46 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

Nu är jag och hälsar på hos min mami. Sandra är med mig också :-) Fast de två sitter där nere och jag gick upp och lånade datorn! Lika bra det. Tar ett halvår att komma in på msn dock.. Vet inte varför? Ett gammalt tangentbord äre också så man får panik i fingrarna, aj aj.

Jag sitter och väntar på att solariet ska bli ledigt, då ska jag sola & sedan ska jag åka med Sandra till Nacksta. Så ska jag träffa Evelina och vi ska gå ut och gå med hundarna... Raja & hennes boyfriend ;-) Haha. Skönt väder ute också!!

Nu såg jag att jag har fått 28 st mail. Måste läsa dem. Nu mår jag iallafall bättre, så imorgon blir det jobb.

Nu fick jag ett sms som gjorde mig jävligt förbannad. Skiter i att sola tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0