Nu har jag tråkigt.

Publicerat: 2008-10-12 Kl: 02:28:43 | I kategori: Min vardag


Det finns ingenting att göra på datorn, den enda som jag ens har pratat med på msn ikväll är Lina & vi pratade mest om jobbet och sådär. Sedan har jag inte gjort något mer. Läst bloggar och så. Skrivit blogg själv en gång. Tvättat ansiktet. Inget mer.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Oz säsong 5 iallafall. Ewe är klar med alla säsonger hon tror jag, så får ju passa på & se på dom när hon gör något annat eller som nu, sover. Ska bli skönt att lägga sig under  täcket. Det är såhär behagligt tyst i lägenheten, William sover & Ewe o Danne sover. Allt är knäpptyst. Bara TVn härifrån vardagsrummet som hörs och mitt knappande på tangenterna. Snart hört Oz ljudet, och då somnar jag nog på 2 röda... Är så less & trött efter denhär långa påfrestande dagen så jag vill bara somna så jag slipper tänka så himla mycket på allt jävla skit som pågår.

Näe fan, nu håller ögonen på att limmas fast i varandra för jag är så satans trött. De börjar bli torra så jag måste blinka en gång i sekunden.

Godnatt

Saknar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0