Godmorgon

Publicerat: 2008-10-14 Kl: 12:58:26 | I kategori: Min vardag


Godmorgon!

Nu har jag sovit hela långa natten,
trött är jag fortfarande men det är jag väl alltid. Vaknade för nån timme sedan & gick ner och satte mig i soffan och kollade på MTV och åt upp min Ben & Jerrys. Var så jävla sugen. Haha. Bra frukost! Satt och kollade på Usher VS Chris Brown. Fastnade där. Älskar CB. Så jävla grym.

Danne har gått till Ica åt mig.
Tack baby :) Jag måste ha Coco Pops.. Är hungrig. Nu medans Daniel är borta så ska jag kolla på Andra Avenyn. Hann aldrig igår.

Kanske man ska sola idag?
Fast eftersom jag håller på med dendär behandlingen så är jag så jävulskt torr i ansiktet hela tiden. Kanske inte är så bra att sola då... Men jag vill. Vi får se.  Får se vad vi gör av denhär dagen.

Skriver mer senare.

Ciao

Kommentarer
Postat av: ewe

vad gör du för behandling?

2008-10-14 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0