Trött

Publicerat: 2008-11-21 Kl: 14:53:03 | I kategori: Min vardag


Ewe är världens snällaste som låter mig komma till kl 16 istället. Mår så jävla dåligt... Suck. Är sjukt jävla trött också.

Igår var jag iallafall upp till Carro & Marie och kollade på lilla Diesel :) Finaste hunden i världen. GUUUUUUUD han var så jävla svinsöt så jag ville ta mitt liv. Fyfan. Gullis.

Nu ska jag lägga mig och försöka vila bort huvudvärken innan jag ska gå till worket.

    
 

1. Min Ante
2. Tobbe och jag, snyggaste bilden.. hahh
3. Lill Diesel
4. Diesel igen, världens snygging
5. Diesel leker
6. Diesel tittar på David, eller nåt. haha

Fan jag är avundsjuk på Carro!!! Jag ska gå upp dit inatt jag tjuva hunden tror jag ;) Hahaha. Nerå. Men han är söööt :D

Xoxo



i miss you

Kommentarer
Postat av: vilma

haha åååh han va skit söt juu

2008-11-21 @ 22:08:56
Postat av: vilma

alltså allvarligt...bland de sötaste jag sett:')men huuuuga

2008-11-21 @ 23:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0