Stressad!!

Publicerat: 2008-11-14 Kl: 16:17:26 | I kategori: Min vardag


Gud vilken stressig dag. Är helt uppjagad.. Jobbigt!

Men allt blir bra tillslut. När jag vaknade (alldeles för sent) så hade jag fem tusen missade samtal, massa sms och sånt. Sen stoppade Sandra in huvudet och sa "Emma!!!" och så berättade hon en massa jobbiga saker som hade hänt. Fan vad less jag bliiiiiiiir... Jag orkar inte mer snart. Men det är bara att kämpa på.

Gick iallafall ner till Sandra och fikade frukost. Sedan blev det kaos där också. Kaoset förföljer mig vart jag än går. Idiot.
Aja... Efter det så gick vi & kollade efter en present till William och nu sitter vi här hos mig, ska duscha och så innan vi går dit! Han fyller år idag :D

Nu har jag bråttom.

Ciao


miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0