Negativ & less.

Publicerat: 2008-11-28 Kl: 22:49:21 | I kategori: Min vardag


Gud vilken totalt meningslös dag. Det var onödigt ens att den skulle existera. Men så känner jag angående alla dagar nuförtiden. Blä.

Idag kom min käre bror och väckte mig. Eller mamma kom först, sen gick hon på Ica och då somnade jag om, men precis när jag hade somnat igen så kom han & väckte mig. Störigt. Jag ville ju sovaaaa... Var ju trött på ögat. Men men, sånt är livet. Låg kvar i sängen ett tag och tittade på blocket med Tobbe. Han kollade runt på möbler och såna saker. Sedan klev jag upp, gjorde mig iordning, mötte Caroline och gick till jobbet. Gick bra på att jobba, var roligt också. Jobbade med Nadia Lina & Carro. Så det var nice.. Fick sluta 19.30 så jag slapp städa ;) Skönt somfan. Men vi har ändå slutat skura golven på helgerna.. Så det är skönt. Kommer gå mycket fortare att stänga. Härligt.

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit och solat med Lina. Vi åkte först på Två bleka, men där var det tvärstängt så vi åkte till Bling istället, och där var det öppet :) Alla dagar till 23. Jag brukar inte tycka om Bling faktiskt, men solariet tog jävligt bra idag faktiskt.. Förvånansvärt eftersom jag var så sjukt blek innan. Men det är ju skitbra! Så jag & Lina bestämde att vi ska sola på söndag efter jobbet igen. Det blir bra det, så får huden vila en dag emellan.

Är så jävla less, förbannad, besviken och trött nu. Så jag orkar inte ens göra nånting... Finns ändå inget att göra. Ska stänga av mobilen och lägga mig och försöka sova. Kommer säkert inte lyckas eftersom jag sov rätt länge idag. Men jag hoppas iallafall.

Jobbar hela dagen imorgon. Jobbigt när man måste kliva upp så himla tidigt... Uhh. Men vad gör man inte?

Xoxo /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0