jag tog mig en liten (dock välbehövlig) powernap

Publicerat: 2008-05-23 Kl: 21:08:03 | I kategori: Min vardag


Japp! Det gjorde jag. So sue me. En 2 timmars powernap snarare, powernap då ska man ju bara sova högst 20 minuter. Men jag säger ändå powernap. Jag fick ju lite power tillbaka! Känner mig rätt pigg nu, skulle behövt lite cola och en dusch så hade jag varit i perfect shape. Men nu har jag inte tid med någon dusch.

Daniels match började halv9, vet inte om han får starta så jag ville inte åka ner med halv9 bussen. Skulle ta 9 bussen, men såklart så vaknade jag ju för 5 minuter sedan så jag skulle ändå inte hunnit med den. Tar halv10 istället och får iallafall se en halvtimme :) Sen ska vi vara med Jocke och göra nånting, om jag inte missuppfattat. Det ska bli roligt. Var ett tag sen jag umgicks med den lille parveln. Lilla lilla Jocke. Fast han är ju inte så liten längre, bara i mina ögon ;D Haha.

Somnade till One tree hill förut, som vanligt. Sov så skönt som jag aldrig nånsin har sovit tror jag. Dannes säng är för fan gudomlig när man ligger där ensam och breder ut sig över hela madrassen. Underbart!!

Jag måste faktiskt säga att jag tycker att mina vänner är jävligt dåliga på att uppdatera sina bloggar! Även fast jag också kanske är det, men ändå ;) Jag vill ju lääääsaaa!! Läser bara 5 bloggar. Linas, Evelinas, Vilmas, Zofies, Katrin Schulmans. Sen läser jag ingen mer. Inte intresserad av folk jag inte känner, varför ska jag läsa om deras liv? Hur kul är det för mig då? ...Förstår inte syftet.

Jag har jävligt hög läsarstatistik alltså, har jag insett. Whats up with that!? Vem vill läsa allt skit jag skriver, skriver ju inget intressant bara massa ord som jag sätter ihop i meningar som berättar vad jag gör och inte gör. Kul? Nja. Men jag skriver ändå:)

Nu ska jag gå och borsta mina tänder, gå ner och dricka vatten, kolla vem som bakar sockerkaka och sen ska jag åka iväg. Har inga batterier på min iPod så dethär blir nog inte så roligt, att åka buss och allt. Plus att min jacka inte är den varmaste så jag lär nog frysa en hel del, men det är sånt man får ta!

Nu lämnar jag er. So long. 
Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0