1408

Publicerat: 2008-05-12 Kl: 02:06:25 | I kategori: Min vardag


Godnatt mina vänner.

Idag har jag sovit mest hela dagen. Skulle egentligen kliva upp kl 9 imorse, men jag mådde inget bra alls så jag stannade kvar i sängen och sov... Kl 13 kom Danne hem igen och väckte mig, sen ville han vila ett tag så då somnade jag också om. Skönt.

Efter vi vaknat så tvättade jag ansiktet och borstade tänderna, sen gick vi ut... Varit ute hela kvällen och träffat massa folk och så. Nice :) Fast jag såg dendär förbannade paddan igen, uhh.. Mitt på vägarna är dom och sitter där mitt på gatan som att dom vill att man ska kliva på dom. Idiot paddor. Andra dagen i rad jag ser en paddjävel.

Imorgon ska jag förbi folkhögskolan på studiebesök med min syo och en till tjej. Sen ska jag hem till min älskling, sen kl 14 ska jag till sjukhuset. Sen på eftermiddagen/kvällen ska jag förbi Vilma ett tag också. Roligt roligt. Busy day imorgon alltså.

Nu har vi duschat och ätit mat, ska lägga oss och kolla på 1408. Har velat se den jättelänge nu och äntligen har ja lånat den!!! Yes, hoppas jag blir rädd. Danne kommer bli mest rädd. Ha ha. Sötnos.

Nu ska jag lämna er.  Ska läsa Katrin Schulmans blogg sen sova. Tänkte bara ge er en liten update innan jag ska sova. Godnatt people.

Kommentarer
Postat av: vilma

den filmen e sämstttttt

2008-05-12 @ 02:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0