still awake! :D

Publicerat: 2008-03-16 Kl: 09:13:58 | I kategori: Min vardag


Är fortfarande vaken, var stensäker på att jag skulle somna där ett tag... Ska hoppa in i duschen nu iallafall, sen fan ska jag städa alltså, varenda jävla kvadratmeter ska vara ren.

Håller på tanka massa avsnitt av Kyle XY nu, samt Crazy Beautiful och 8mile. Crazy beautiful är verkligen en skitbra film,och 8 mile är ju en av mina favoriter forever ;) Suttit och kollat på John Tucker must die åxo, hahaha älskar den filmen.. Ser den alltid.

Hoppas danne vaknar snaaart :D min love

So long suckers





Kommentarer
Postat av: carro

okej tack :) blir galen hon o ja. dom har ju börjat vara med varann igen o de är fett jobbigt :P

2008-03-16 @ 18:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0