sömnlös som vanligt

Publicerat: 2008-07-09 Kl: 08:51:40 | I kategori: Min vardag


Inatt kunde jag inte somna hur jag än betedde mig. Jag låg på alla möjliga vis och öppnade fönstret och stängde fönstret och tog av mig täcket och tog på mig täcket. Bytte från 1 kudde till 2 och tillbaka till 1. Och sådär höll jag på från 1 till 7. Fan vad jobbigt. Inte sovit någonting.

Klev upp halv8 från sängen iallafall eftersom jag hade tvättstuga kl 7. Så nu har jag slängt i två maskiner som jag väntar på ska bli klara. Sen ska jag bara torka kläderna sen är jag färdig. Då ska jag sova iallafall. Är så övertrött nu så jag kommer att kunna somna, iallafall ett tag.

På eftermiddagen kommer Danne hit iallafall!! :D Vi ska nog gå upp till min mamma & käka middag. Får se hur det blir... Annars hittar vi på nåt annat :) Kanske går ut o käkar bara vi två. Jag kanske ska bjuda min man på en romantiskt middag för 2 ;) Hehe. Saknar honom jättemycket. Inatt var min kärlek så stooor så det sved i hjärtat. My loooove!!! Älskar dej så mycket så du fattar inte


Nu ska jag kolla på Harry Potter och fördriva tiden. Hoppas jag inte somnar bara. Kvart över ska jag ner o hänga tvätten.

ciao


Luna i Harry Potter. Hon är så jävla skön och knäpp. Haha gillar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0