Så fruktansvärt less på detta

Publicerat: 2008-07-23 Kl: 03:20:28 | I kategori: Min vardag


Jag kan inte sova. Mina ögon väger 1 ton vardera. Men jag kan ändå inte somna. Vad fan är felet!? Så jävla irriterande. Ligger här och blundar och njuter av att sängen är så skön. Perfekt position ligger jag i också. Men ändå... Ingen sömn infaller. Vart har den tagit vägen? Jag är verkligen riktigt riktigt sjukligt trött. Sitter här nu och blinkar som en idiot för att kunna hålla ögonen öppna. Men när jag väl lägger mig ner i mörkret och blundar så somnar jag ändå inte. Försökt flera timmar nu. Fan också.

Jaja. Ska väl fortsätta ligga och titta upp i taket. Kanske somnar nångång på morgonkvisten. Jag vill sova NUU!!! Om Danne var här så hade jag legat och sovit för flera timmar sedan. Somnade direkt igår när vi la oss i sängen. Typ :) Hihi.

Godnatt på er. Era lyckliga jävlar som kan sova som vanligt folk.

Hoppas du sover gott D. Tänker på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0