Gud vad jag är effektiv.

Publicerat: 2008-07-21 Kl: 17:01:34 | I kategori: Min vardag


Jag är väldigt effektiv ibland, jag. När jag har lust. Hela dagen idag ända sedan jag vaknade har jag varit den mest irriterade i hela världen. Störde mig verkligen på allt. Och då menar jag precis allt. Jag ville slå ner en kärring och en gubbe som gick framför mig som två jävla sniglar. Fan när dom HÖR att folk går bakom varför flyttar de inte på sig?!? Jag hatar såntdär. Skulle kunnat döda dem.

Sedan blev jag riktigt irriterad för alla jävla fitt människor gick in i min väska hela tiden. Det finns gott om plats överallt. Varför ska de just gå in i MIN väska? Jävla idioter.

Jag blev riktigt förbannad på idioten som jobbar på Guldfynd. Det ligger massa örhängen i en liten skål. I skålen står det en skylt "25 kr/st". Jag köper 2 örhängen. Det ska alltså bli 50 kr. När jag betalat så står det på kvittot 79kr.

Nu vill mormor att jag ska duka. Det stör mig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0