Allvarligt talat

Publicerat: 2008-07-02 Kl: 02:29:16 | I kategori: Min vardag


Helt seriöst. När fan ska denhär förkylningen gå över? Jag orkar inget mer nu. Jobbigt att nysa och hosta hela nätterna igenom. Nu är jag less på dethär. Jaja, kan inte göra så mycket åt saken.

Sitter och tittar på One tree hill och chillar bara. Skönt. Ska nog duscha men klockan är så mycket. Får se hur jag gör.
Är förbannat trött, kanske beror på förkylningen. Vet inte alls jag. Imorgon är det Gatufesten. Alla mina vänner är ju 18+ så jag kan inte gå med dom, jobbigt... Men bara 35 dagar kvar nu :) Som jag längtat och väntat på den dagen.

Tobbe har inte ringt idag som han lovade. Och jag har inga pengar på mobilen för dom tog slut igår, så jag kan inte heller ringa... Jaja, får väl ringa imorgon eller något då.

Min mormor ringde förut. Fick en massa dåliga nyheter, fan varför ska allt alltid gå åt helvete för mig? Seriöst, jag har inte gjort ett skit för att förtjäna dethär. Ändå är jag helt maktlös och kan inte göra någonting åt situationen, alls. Så jävla påfrestande...

Aja, ska fortsätta se på mitt älskade OTH nu.
Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0