godmorgon sunshines.

Publicerat: 2008-02-23 Kl: 12:45:22 | I kategori: Min vardag


Vilket jävulskt blåsväder det är ute. Va nyss ute o rökte, helvete alltså. Men det är inte så kallt och det är ju iaf bra! :)
Fast jag har bara min vårjacka så det blir nog rätt kallt när ja ska gå ända hem. Funderar på att ta elljusspåret, sebbe säger att det inte är halt där men ja tvivlar starkt på honom. Ungefär som att dom sandar elljusspåret lixom? Nä ja vettefan alltså.

Igår var en dålig dag, idag är en dålig dag. Alla dagar kommer att vara dåliga. Saknar dej så det gör ont..


Har legat o kliat mig på läppen inatt så jag har fått en till blåsa där, fuck alltså. Det klias som helvete och jag kan inte låta bli att klia heller... Suck, det gör ont.

Nu ska jag börja dra mig hemöver, skulle bara skriva lite i min vackra blogg först. Haha, Frida är bäst.

Ciao
Emma.



Älskar dej Daniel Valderrama Medina av hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0