i know what you are, what you are baby

Publicerat: 2008-12-09 Kl: 16:31:28 | I kategori: Min vardag



Jag för ungefär 2-3 år sen?


Jag & min förra bästa kompis Nadia som tydligen ville ha lite push up


Jag för 2 år sen, fast bilden är oredigerad ju så jag har svarta ringar
under ögonen ;) haha. Men skit i de.


Tydligen en favoritbild. Men iallafall på Selånger förrförra året med
brorsan & Ewe.


Denhär bilden döpte Josef till "babypemmen" när den
nyss hade tagits, haha. Dåre


Jag. Kolla vad fint möblerat det var!! Gud måste ha så igen.


Sen jag igen med fjortisringen, haha. Den ligger kvar i sin orginalförpackning
om nån skulle vara intresserad ;) Använd kanske 2 ggr...

Kommentarer
Postat av: du är dum i huvudet

varför måste du alltid klaga på alla andra? precis som om du vore perfekt.. shit, du är fan riktigt rubbad! man blir fan irriterad då man läser din blogg angående hur du dömmer ut andra osv. är du så jävla perfekt så du kan klaga på precis vem du vill? du är fan riktigt dum i huvudet.

2008-12-09 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0