Ewes favorit

Publicerat: 2008-12-01 Kl: 17:44:44 | I kategori: Min vardag


Senaste:
1. mening du sa: "nee fan eller"
2.personen du pratade med: Sandra
3.du fick sms av: Ewe
4.du kramade: vet inte
5. Kläder: mjukiskläder..

Imorgon:
7. är det: tisdag
8. planer: jobba

Favorit:
10. nummer: 10
11. färg: rosa
12. årstid: sommar

Frågor & Svar:
13. saknar du någon? - ja
14. humör för tillfället? - less
15. det första du gjorde i morse - pratade i telefon :)
16. vad åt du sist? - pizza
18. tror du på distansförållanden? - kanske. för vissa
19. vem tänker du på just nu? - ingen
20. tror du att personen tänker på dig med? - nej
21. vart reste du sist? - Umeå
22. vad gjorde du igår kväll? - jobbade, chillde & såg på film..
23. liknar du din mamma eller pappa? - pappa
24. ler du ofta? - ja då
25. kärlek, skönhet eller kreativitet? - kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? - japp men det hjälper aldrig
27. i vems säng sov du i igår natt? - min egen
28. vilken färg har din tröja? - ett linne. svart

Sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? - jaa..tårarna tar ju slut tillslut
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? - ja
31. gråter du när du skadar dig? - ibland, haha

Lycka:
32. är du en glad person? - för det mesta
33. vad gör dig glad? - olika saker
34. önskar du att du var lyckligare? - yes
35. är lycka överskattat? - nee..
36. kan musik göra dig glad? - nja, men på bättre humör för stunden

Kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? - yes
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? - japp
41. är du kär? - mm
42. har du haft sex? - ja
43. tror du på kärlek? - ja..

Hat:
44. har du varit så arg på någon så du börjat gråta? - ja.. när jag blir jättearg så blir jag ledsen
45. har du blivit sviken någon gång? - yes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0