varm dag (skrev detta igår men det blev inte publicerat)

Publicerat: 2008-04-24 Kl: 18:57:03 | I kategori: Min vardag


Idag har det verkligen varit varmt alltså. Jag och Danne sov ingenting inatt, vi somnade typ 10 imorse haha. Sen kom Sebbe och väckte oss kl 12, ouff då var jag trött.. Så han fick komma tillbaka 2 timmar senare bestämde vi. And so he did... Så det var bara att kliva upp & följa med honom ner på Ica. Så jag tog på mej kläder och tvättade ansiktet och borstade tänderna, sen gick vi. Skitvarmt ute fyfan... Höll på svettas ihjäl & då hade jag bara en rätt tunn tröja på mig, skönt somfan...

Jag skulle hämta ut mammas nya bankomatkort på Ica åxo, så jag fick ta med mig hennes leg.. Sen när jag skulle lämna tillbaka det till henne så var det helt plötsligt borta? Hon blev skitförbannad så vi fick gå ner på Ica igen och titta ifall jag hade råkat lämna det där, vilket jag var stensäker på att jag inte gjort. Men icke. Så jag fick gå runt överallt där jag & Sebbe hade varit, gick hur länge som helst runt hela jävla nacksta och letade, men utan lycka. Så jag vandrade hem igen, och när jag kommer hem så säger mamma och Sebastianjävel att han hade leget i hans plånbok !!! Förbannad jag blev då. Där hade jag gått runt och svettats ihjäl och letat o letat som en idiot, allt medans han satt här hemma och hade det jag letade efter hela tiden. Fan.

Sen vaknade min älskling, så åt vi mat som mamma hade lagat. Sebbe åt också. Sen la vi oss i sängen & Sebbe la sig där jag hade bäddat åt Tova igår, haha. Så somnade vi alla 3, fett trötta.. Så vaknade jag 2 timmar senare. Sköönt med en liten powernap ;) Jag var ju så trött eftersom jag sovit så lite.

Nu på kvällen så har jag inte gjort så jättemycket. Danne har kollat på Manchester United - Barcelona, och jag satt inne i vardagsrummet & tittade på Sex and the city. Wiiie, som jag längtat... :) Hehe. Och nu ska vi se på 2½ män, älskar det! Vi ser det varje natt haha. Annars kan jag inte sova.

Nej, imorgon väntar en ny dag och vi ska inte sova länge imorgon. Senast 11! ..Eller kanske 12.

Godnatt.
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0