Finväder! *NOT*

Publicerat: 2011-05-02 Kl: 21:56:24 | I kategori: Bilder


Vilket jäkla väder, hörrni! Jag får ju lite ont i hjärtat och blir lätt deprimerad när jag ser alla dessa vidriga vita flingor som faller från himlen. DET ÄR JU MAJ? Herregud. Hoppas att vårat vackra väder snart återvänder, det har ju varit så himla härligt med sol och värme så nu är man ju bortskämd nästan.

Idag har vi varit hemma. Haylee har fått en hemsk slemhosta. Jag kanske har klätt av henne lite för mycket? Fast jag är alltid noga med att ha riktigt med kläder på henne och får ofta höra att jag borde klä av henne lite, för det "är ju så varmt". Så det borde det inte heller bero på. Det är väl bara årstiden i sig själv som orsakat det. Så jag tyckte inte att det var lämpligt för henne att gå på dagis imorse och smitta andra barn, då hon hostar 1 gång i minuten.

Annars då? Jag har sökt fortsättningskurserna på Komvux till nästa termin, så det känns skönt att ha det gjort!
Nu ska jag diska och duscha, sedan sova. Jag har sovit halva dagen, jag var så himla trött och jag vet inte varför? Så jag hoppas att jag kan somna ikväll ändå. Imorgon ska jag tokplugga.

Kram på er!


Mina älskade tjejer busar i badkaret :) Min dotter & guddotter ♥ Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0