Dag 1 - Presentera dig själv

Publicerat: 2011-05-01 Kl: 13:41:45 | I kategori: Min vardag


Jag heter Emma Maria Strand. Jag är född en sommarnatt den 16 augusti klockan 05:22, år 1990. Min mamma är min skatt, och hon heter Pernilla. Min pappa heter Tomas och han är den som jag har fått mitt utseende ifrån. Jag får höra minst 1 gång i veckan att jag är så fruktansvärt lik min far! Det kan väl vara kul att veta :)

Jag är uppväxt i Nacksta och har bott där i hela mitt liv, tills för ett par år sedan. Men Nacksta är ändå det ställe som känns som hemma för mig, och jag ska flytta tillbaka dit någon gång i mitt liv.

Min fina sambo Daniel är mitt livs kärlek och pappa till min dotter. Jag är så tacksam för att jag har honom! Alla förhållanden går upp och ner, men vi har hållt ihop genom en hel del tuffa perioder men vi håller alltid ihop. Jag älskar honom, helt enkelt :)

I april 2009 så vart jag gravid, och en tidig morgon i januari 2010 så gick mitt vatten. Efter en tuff förlossning kom det ut en vacker liten flicka, den 11 januari klockan 22:52. Min älskade dotter är hela mitt liv! Hon är mitt allt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne, hon får mig att kliva upp varje morgon och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan henne. Hon har precis börjat på dagis och tiden går alldeles för fort, mama can't keep up!

Jag pluggar på Komvux för att läsa upp mina gymnaisebetyg så att jag får det gjort.

Jag är en glad person som har ett otroligt dåligt tålamod. Jag är en grym mamma och suger på att laga mat.

Hoppas att detta räcker, haha. Jag kommer inte på något mer att skriva!


• Dag 1 - Presentera mig själv
• Dag 2 – Min första kärlek.
• Dag 3 – Mina föräldrar.
• Dag 4 – Det här åt jag idag.
• Dag 5 – Vad är kärlek.
• Dag 6 – Min dag.
• Dag 7 – Min bästa vän.
• Dag 8 – Ett ögonblick.
• Dag 9 – Min tro.
• Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
• Dag 11 – Mina syskon.
• Dag 12 – I min handväska.
• Dag 13 – Den här veckan.
• Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
• Dag 15 – Mina drömmar.
• Dag 16 – Min första kyss.
• Dag 17 – Mitt favoritminne.
• Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
• Dag 19 – Detta ångrar jag.
• Dag 20 – Den här månaden.
• Dag 21 – Ett annat ögonblick.
• Dag 22 – Det här upprör mig.
• Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
• Dag 24 – Det här får mig att gråta.
• Dag 25 – En första. 
• Dag 26 – Mina rädslor.
• Dag 27 – Min favoritplats. 
• Dag 28 – Det här saknar jag.
• Dag 29 – Mina ambitioner.
• Dag 30 – Ett sista ögonblick.´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0