Statistik

Publicerat: 2011-03-25 Kl: 21:35:25 | I kategori: Min vardag


Jag ser att statistiken ökat, istället för 8 läsare om dagen :) Haha. Roligt att ni hittat tillbaka hit! 

Idag har vi haft en hemmadag. Vi har inte gjort någonting speciellt alls. Haylee vaknade av sig själv kl 07 imorse vilket är ovanligt för att vara henne. Hon sover nästan alltid till minst 9. Haha, trött unge. Jag läser om alla mammor som skriver att deras barn vaknar 03-04-05 på morgonen, vilket jag inte ens kan kalla morgon. Det är natt för mig. Jag skulle tvärdö om Haylee fick för sig att vakna då. När jag vaknar och ska göra välling på natten vid 03 så ser jag inte ens någonting, ögonen blöder och jag somnar på en sekund igen när jag lägger mig. 

Haylee mår bra och är glad iallafall. Vilken tapper liten flicka hon är, jag är så stolt över henne så ni anar inte. En riktig kämpe :) Hon klagar inte överhuvudtaget, utan hon anpassar sig bara och accepterar läget och gör det bästa utav det. Fast det skrev jag ju igår, kom jag på nu. 

Jag har fått en ny mobil av min snälla svägerska Erika :) Jag är såå glad och tacksam för det. Jag har bara haft skitmobiler i över 2 år, alltså gamla mobiler som knappt kunde ta emot sms. Så nu kommer jag att börja mobilblogga igen, woho så roligt. Jag har velat göra det länge men tråkigt när man bara kunde skicka in sms. Min förra mobil hade ju inte ens en kamera. 

Ikväll är karln ute och roar sig, så jag sitter här och har tråkigt och lillan sover. Tycker att alla ensamstående mammor gör det så otroligt bra, har jag kommit fram till. Jag vet inte hur jag skulle kunna klara av att inte få träffa Haylee varje dag. (om barnet är hos pappan menar jag )Jag skulle nog inte klara av det... Vad tomt det skulle kännas i mitt lilla hjärta. 

Nu ska jag skura golven medans Danne inte är här och stökar till och Haylee sover och inte drar fram allting. Sedan ska jag läsa senaste numret av Vi Föräldrar och bada tänkte jag. 

Kram! 



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, jag brukar läsa din blogg..

försökte hitta min systers blogg men hamnade in på din av misstag en gång och sen dess läser jag lite då och då, måste skriva att din dotter är otroligt söt.. Jag är själv gravid nu och att läsa en ung mammas tankar och funderingar är jätte spännande tycker jag:) kram

2011-03-28 @ 23:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0