Sjukligt trött...

Publicerat: 2011-03-28 Kl: 21:36:01 | I kategori: Min vardag


Idag är jag stolt över mig själv :-) Jag klev upp utan problem kl 06.15 imorse. Jag snoozade inte ens en endaste gång. Trots en dålig natt och en låååång läggning av lillan igår. Så åkte jag till skolan med halv åtta bussen och hade engelska på morgonen. Gjorde två engelska diagnoser, en läsförståelse och en skrivuppgift. Man skulle skriva om en resa som man hade gjort, och jag har ju fan inte rest någonting i mitt liv... Så jag skrev bara om första gången jag åkte tåg med Haylee, när vi åkte och hälsade på Danne i Västerås när han bodde där :) 

Imorgon går jag 8.20 till jag vet inte, ganska sent... Så n ska jag lägga mig och sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0