Seeeeeeegt...

Publicerat: 2011-03-05 Kl: 15:58:27 | I kategori: Min vardag


Idag är en otroligt seg dag, känner jag. Jag är trött precis dygnet runt. Jag vill bara sova och sova. Just nu vilar Haylee, och jag är BRA sugen jag med men nä. Om jag håller mig vaken så kan jag ju gå och lägga mig extra tidigt känner jag. 

Imorgon får vi iallafall besök av Dannes syster m. pojkvän och Haylees kusin Isabelle :-) Vi ska väl laga nån mat och mysa på bara. Söndagsmys, som jag trodde att det var idag. Är helt yr. Jag vill åka till mormor och hämta blutsaften hon har köpt till mig, jag har ju nåt fel eftersom jag är så himla trött hela tiden. Jag är INTE gravid, det vet jag med säkerhet. Så jag vette tusan vad det kan vara. 

Just nu vilar lillan iallafall, det skrev jag ju kom jag på. Jag sitter och tar det lugnt i tystnaden, älskar dessa tysta stunder :) Det är mysigt. 

Känner att jag inte har någonting att säga, ikväll lägger jag upp lite kort och så!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0