Ren och fräsch

Publicerat: 2011-03-04 Kl: 00:20:22 | I kategori: Bilder


Howdie! (Haha, Lina, skrattade du nu???)

Idag har vi inte gjort ett skvatt, haha. Alltså bokstavligen talat, jag har varit så sjukligt trött idag så att om jag hade fått så hade jag lätt sovit hela dagen. Allvarligt alltså. Jag var så trött så ögonen inte orkade hålla sig öppna. Trots att jag fick sovmorgon av Danne imorse. Kroppen kanske ville ta igen sig efter all sjukdom som varit? Vad vet jag. Jag blev inte pigg förrän vid 17 tiden på eftermiddagen. 

Jag har tvättat ikväll, så nu har jag fått tvätta alla nerspydda handdukar och sängkläder, för att inte nämna alla kläder.. Så det känns grymt skönt nu, värsta härliga känslan. Att få hoppa ner i nytvättade sängkläder, nyduschad. HAha, det låter som att jag sover i smutsiga sängkläder annars vilket jag givetvis inte gör :P Men när det bara ligger sjuka personer i sängen så känns hela rummet ofräscht, ni förstår.

Nu ska jag hänga upp de sista blöta kläderna som jag inte hann torka, och sedan krypa till kojs. (HAHA, fulaste uttrycket. Kojs liksom)

Godnatt mina kära!


Haylee och gammelmormor på kalas :)

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Kul att du hittat in till mig och att du vill vara med och tävla !

Lycka till och välkommen tillbaka :)

2011-03-05 @ 17:18:50
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0