Mysmorgon

Publicerat: 2011-03-10 Kl: 13:12:27 | I kategori: Min vardag


Inatt var ingen rolig natt för någon av oss. Haylee har haft lite svårt att sova i ett par dagar och jag har gissat på tänder eller ont i magen... Så igår kände jag att hon var helt tokspänd i magen, den var stenhård. Men hon somnade vid 20.30 och sov till 01.30, sedan vaknade hon och var så himla ledsen och skrek och höll i mig för allt vad hon var värd, för att det gjorde så ont. Så jag försökte massera hennes mage och försökte med en massa saker, men ingenting hjälpte. Så vi var vakna till ca 3.30, så höll jag på att dö av trötthet. Men men, idag är det bättre. Så nu kör vi med katrinplommonpuré i ett par dagar, det hjälper alltid så bra när det är lite problem med magen. 

Nu går hon på heltid iallafall, lilltrollet. Ibland kryper hon om hon har bråttom, just för att det går mycket fortare. Men oftast inte. Skönt att hon går innan dagis starten iallafall, var ju orolig för det :) Jag har även tänkt på en sak, hur lätt kan det vara att gå med dom där mini fötterna? Hon har ju bara storlek 16, det måste ju vara skit svårt att ens stå upp och hålla balansen när man har så små fötter som små barna har. haha :P 

Nu ska vi ta och gå ut och leka i finvädret. Vad gör ni idag?




(det är jag som kallas proffsfotografen...)


Älskar denna mjukisdress, den är så himla fin :)

Kommentarer
Postat av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Åh så söt hon var i den där dressen! Supergullig! Och haha, jag skrattar så fort du nämner hennes fötter. Lillfisen. Lill-hobbiten! :D Hon bara tassar runt där! :D

2011-03-10 @ 14:34:29
URL: http://svenskk.se/
Postat av: Erika

Riktigt fin dress :)

2011-03-13 @ 13:52:59
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: vilma den enda..

Åh emma det är underbart att se hur hon växer o blir stor och såå lik dig mer o mer för varje dag:-) jag vet att ja säger det alltid men jag ska komma o hälsa på nån dag.puss på er(pappa har hälsat till dig)

2011-03-15 @ 03:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0