Lördagsmys

Publicerat: 2011-03-19 Kl: 12:29:32 | I kategori: Min vardag


Hej fina!

Idag är det lördag, så himla skönt. Då kan man slappna av på ett helt annat sätt... :) Imorse bjöd Haylee på lite sovmorgon, lovely såhär på lördagskvisten, haha. Jag sitter och skriver och suddar hela tiden, jag har ingenting att säga alls. 

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag och lillan gå ut och göra något. Vi måste köpa blöjor verkligen. Så vi åker nog in till ICA i stan och gör det :) För här på min lokala affär så kostar ett vanligt Libero Comfort Fit strl 4, 169:-. HELT SJUKT dyrt. En normal affär tar runt 100 kronor för ett paket, alltså skiljer det nästan ett helt paket. Så j, ni förstår kanske att jag åker in till stan och handlar. 

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0