Gruvar mig

Publicerat: 2011-03-18 Kl: 14:45:58 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Inatt var det en jobbig natt för min lilla tjej. Hon somnade som vanligt lite innan 20-tiden, och sov fram till ca 22.30. Sedan vaknade hon och var fortfarande jättetrött och ville sova, men hon bara grät och skruvade på sig. Somnade till i 1 minut, vaknade och grät. Och höll på sådär till ca klockan 01... Huga. Jag vet inte vad som var tokigt, hon fick mat och ny blöja och komma upp och allt jag kunde komma på. Men inget verkade duga. Hon hade kanske bara svårt att somna, det har man ju ibland.

Idag måste jag iväg och handla lite saker. Hela barnbidraget kommer att gå åt på en dag... Jag måste köpa allt nödvändigt inför lillans dagisstart, blöjor, extra blöjpaket osv. Sedan är det slut på välling nästan, och allt sånt måste fyllas upp. Sedan är det regnkläder som jag ska köpa, har inte hittat några som jag gillat förrän nu.. Sedan har barnbidraget försvunnit... :P Men det är ju Haylees pengar, så det är ju inga problem. Dom är ju menade att gå till henne :) GOSI. Sedan är det väl bara fredagsmys som står på schemat ikväll.. Ta det lungt med lilla familjen. 

Just nu tar lillan en nap, och jag sitter och tar det lungt bara. Jag gruvar mig för att gå och handla, jag vill inte gå utanför dörren idag. Det ser inte ut att vara något vidare väder ute heller... Brr, ge mig sommar. 

Vi hörs ikväll. Jag ska tokleta kamerasladden så att jag kan ladda kameran, det blir så tråkigt utan bilder ju... 

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0