En fundering

Publicerat: 2011-03-18 Kl: 01:04:40 | I kategori: Roligt


Jag har under ett tag funderat på att ta bort ena sidan på spjälsängen. Man kan göra det på den spjälsängen som vi har... En Hensvik från Ikea. Haylee kliver ju upp och ner ur både våran säng  och ur soffan helt själv utan problem, så därför funderar jag på att göra detta. Då kanske hon sover bättre i sin säng, för att det inte blir så himla instängt - och det blir inte lika jobbigt för mig att stå där och trösta henne om hon vaknar och är ledsen. Nu får man ju böja sig så att ryggen håller på att gå sönder, för att inte tala om knäna! Och ibland blir man ju fast där ett tag, om hon drömt en mardröm och vill hålla mig i handen t.ex... Ja, jag ska nog prova iallafall :-)

Ska ha kvar denna säng ett tag, kanske tills hon är 2 år. Sedan är det dags för en ny tycker jag :) Roligt med nytt... Är bra sugen på att köpa en redan nu, men då känns det vääldigt onödigt att jag köpte just denna just för att man kunde ta bort ena sidan, och för att den såklart är så fin :) Jaja, jag återkommer med resultat om hur det blev och hur det funkar. Vi får se om jag lyckas göra det imorgon, ska försöka iallafall. Danne kanske måste hjälpa mig, vi får se om han orkar göra det efter jobbet!


Såhär kommer det att se ut då alltså. Bilden är lånad från IKEAs hemsida.

Men jag ser att stödbrädan är längre ner än vad jag hade trott... Då kan hon ju ramla ur.

Men åh! Ja ja.. Vi får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0