Lista..

Publicerat: 2011-06-26 Kl: 17:05:34 | I kategori: Min vardag


Lillan sover, jag har städat och gjort allt och jag orkar inte läsa allas tråkiga bloggar.

fullständigt namn? Emma Maria Strand
exakt ålder? 20 år och 10 månader
vart bor du? bredsand, sundsvall.
bor tillsammans med? med mig själv och min dotter Haylee
husdjur? nej, jag vill ha en kissekatt!!.. men dom luktar så äckligt
färg på ditt hus? tegelfärg??
när är du född? 16 augusti 1990 kl 05.24
klass? jag går inte i en klass..
vilket år tar du studenten? never-o-clock!
något jobb? pluggar
när gick du upp i morse? runt 11.30? tror jag..
när ska du sova ikväll? ska försöka somna tidigt, men kommer nog inte lyckas!
duschat idag? yes det har jag gjort alldeles nyss
kramat någon idag? ja, två st! (inklusive lillan..)
pussat någon idag? japp. pusselipuss
vad har du ätit idag? bullar ;o
dagens klädsel? shorts och bh för tillfället. sjukt varmt!!
dagens smink? samma smink som varje dag?
dagens sötnos? eric saade
dagens roligaste? när haylee gick rakt in i en lyktstople! hahaha :P
hur många har du kysst? i never kiss and tell
hur många har varit otrogna med dig? MED mig? Alltså inte om jag har varit otrogen? 1 kanske..
vem pratade du med i telefon senast? har inte pratat i telefonen idag! SKÖNT!!
vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? det stog "varför svarar du inte???????"
favorit film? twilight filmerna..
favorit låt? just precis idag är det nog "I'm into you" med J.Lo
favorit mat? mormors stuvade makaroner och korv!! överlägset
favorit dryck? cocacolaaaa :)
favorit färg? jåsa
favorit stad? har man en favoritstad? varför har man det?
favorit land? *sweden 4-evah*
favorit ämne i skolan? sveddish
senaste personen du tänkte på? Mmmm...
senaste gången du spydde? När jag hade magsjuka, i vintras. Uuee
senaste gången du grät? igår
senaste pizzan du åt? vesuvio, alltid vesuvio..
senaste gången du var i göteborg? när jag va typ 1 år
senaste gången du var i stockholm? när jag var gravid, förr förra sommaren
senaste gången du var full? 3 veckor sen ungefär
senaste personen som såg dig gråta? ja vem kan det ha varit? ;o brukar inte gråta framför folk..
svart eller vitt? vit
hund eller katt? en chihuahua, annars fåre va
ut och festa eller hemma och mysa? det beror ju helt på om man får mysa med rätt person :)
tv-spel eller datorspel? tv-spel
hångla eller pussas? pussas
lunarstorm, helgon eller playahead? LUNAR HIHI
ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad..
big brother eller paradise hotel? paradise hotel
har du svart hår eller blont? jag har ingen särskilt färg
har du blåa ögon eller bruna? green eyes
choklad eller lakrits? choko
göteborg eller stockholm? jönköping
högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
coca cola eller fanta? hmm.. svår fråga! ;)
pizza eller kebab? pizza
randigt eller prickigt? randigt
älska eller älskas? det enda är ju inte roligt utan det andra..
leva eller dö? jo men jag lever ju gärna
antal personer du älskar? inte många alls det :)
antal personer du hatar? 2-3 stycken kanske. det är ett starkt ord!
antal personer du hånglat med inom ett dygn? 1
antal glassar du ätit på en dag? 10 st kanske. 2 idag
antal gånger du ätit kött? 4 gånger
antal gånger du haft minnesluckor? hoho ett par..
antal gånger ditt hjärta brustit? 2 gånger
vem ska du träffa imorgon? inte den jag vill träffa mest iaf!!!
vem sjöng du senast för? haylee
vem hade du senast en msn konversation med? vad är msn
vem vill du kasta en sten i huvudet på? den som skrek utanför mitt fönster så att haylee vaknade
förtjänar att dö? pedofiler och såna som gör illa barn
vad gör dig glad? min haylee, min kärlek, pengar, osv
vad gör dig ledsen? när jag känner mig åtsidosatt eller förbisedd
vad vill du helst göra nu? kramas!!!
vad vill du ha nu? en puss
vad tänker du på just nu? att jag inte kommer att kunna sova ikväll...
vad längtar du till? till dagen då jag får träffas igen
vad ångrar du i ditt liv? att jag inte gick ut gymnasiet! fy fan för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0