Irriterande...

Publicerat: 2011-07-01 Kl: 01:12:07 | I kategori: Min vardag


Asså vad fan är det med mina bloggläsare? Nyfikna as! Låt mig sköta mitt eget liv. Nu ska jag svara på 2 frågor som ofta kommer upp här som jag inte publicerar.


1. "Hur lyckas du och Daniel med Haylee?"
- Hur gjorde dina egna föräldrar? Jag har inte särskilt många bekanta vars föräldrar fortfarande är tillsammans. Jag och Danne har en bra kommunikation när det gäller Haylee. Självklart bråkar vi då allt är ganska nytt för oss båda och det är otroligt svårt att få situationen att fungera problemfritt - men vi GÖR det för lillans skull och det är väl huvudsaken? Givetvis blir hon förvirrad och undrar varför inte pappa bor hos oss längre och vart mamma är när hon är hos pappa. Det enda hon har vetat i sitt liv är ju att vakna med mamma på ena sidan och pappa på andra. Men hon anpassar sig, barn gör det!


2. "Träffar du någon ny?"
- Vem jag träffar skulle ni veta om det var meningen att ni skulle veta det! :)
(Tids nog kommer ni att märka! Oroa er inte...)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Bra svar!

2011-07-01 @ 15:08:35
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0