Bilder

Publicerat: 2011-06-29 Kl: 02:42:09 | I kategori: Min vardag


Varit på Himlabadets utebad hela långa dagen idag. Gick hemifrån vid 9.30 imorse och var kvar där till typ 16.00 eller nåt... Hur underbart som helst! Fanns bara en sak som kunde ha varit närvarande så hade det varit den ultimata dagen.

Imorgon drar vi på Kuben istället. Känns lite typ, 60 spänn i inträde för att sitta på en gräsmatta? Ungen badar ju bara i lilla poolen ändå och då kan man lika gärna bada någon annanstans... Så Zofie kommer och hämtar upp oss imorgon bitti kl 10 så drar vi dit! Jag har blivit sjukt brun idag, axlarna kokar känns det som... Men det gillar vi!!!

Nyss fått ett sånt jävla bakslag. Sjukt less! Sedan fick jag reda på en sak som inte heller gjorde mig särskilt glad, men på ett sätt gör det allt lättare att hantera. Mitt sjuka sätt att hantera jobbiga situationer, bra Emma! Du har vunnit en rosa brödrost i valfri färg.

Tog en kvällspromenad förut för att clear my head lite så att säga. Det var skönt! Hur fint väder som helst ute och varmt som tusan. Nu ska jag försöka sova, kommer ju knappast att lyckas men ska titta på 8 mile också :)


you got me thinkin' that we almost had it all..








Steeeekigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0