Söta, fina ni!!!

Publicerat: 2011-07-06 Kl: 16:39:40 | I kategori: Min vardag


Men gud vad mycket fina kommentarer jag får nu :) Tack snälla snälla Sara för din fina kommentar! Ni gör mig till världens gladaste :-) (Nästan iallafall, hehe)

Idag har jag och Lillan varit på Nackstabadet med min mamma och Lena! Hur mysigt som helst :) Skönt att ha nära. Sedan sprang jag hem och kastade i en tvättmaskin medans Lillan sov. Smidigt! Så nu har jag tvättat klart och kläderna torkar bara nu... Ska slänga in mig och henne i duschen nu, sedan hämta upp kläderna och packa åt henne. Efter det kommer Danne och hämtar upp henne och mami ska parteeey :) woho! Hoppas på en bra kväll. Jobbigt att bli full bara, det kommer fram så mycket känslor då och så kanske man ringer opassande samtal och säger saker som man inte skulle ha sagt om man var nykter... :P

Ha en fin kväll allihop! Vilket väder vi har fått :)


Hade glömt att packa med badkläder från Haylees pappa igår,
så man får ta vad man har och så fick det bli ett par ank-trosor ;-) Haha!
Vita dessutom... Men vad gör det :)


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas du haft en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis

2011-07-06 @ 17:04:03
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Erika

Sötfia! :)

2011-07-07 @ 18:37:08
URL: http://www.mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0