puss

Publicerat: 2011-07-03 Kl: 17:36:27 | I kategori: Min vardag


Vilken färg har du helst på dina skor? - Vita
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Too many to count ;) haha!
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Jesper
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Sandra, Marcus, Matte, Danne, Zofie, Mami, Richard, Erika Valderrama, Kerstin Johansson osv osv..
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Sandra, Danne, Matte, Mami, Vilma, Zebbe osv osv.. måste börja radera.  
Vem kysste du senast? - Matte :)
Vem kramade du senast? - Jasmine
När såg du din bästavän senast? - Igår
Din favoritfilm? - eh.. många! 8 mile?
Din favoritlåt? - Just nu är det den jag la upp förut
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Ja det gör jag. Det gör jag alltid! har alltid gjort.
När vaknade du imorse? - halv.. 1? hahah
Vem hade du velat träffa just nu? - Min Haylee!!!
Är du kär? - Aaa
När drack du alkohol senast? - För några veckor sen
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - The script - breakeven
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Kat deluna - run the show
Vem skrev åt dig på msn senast? - Nån random kille som jag inte känner, blockad dock.. :p
Vem skrev du senast sms med? - danne
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - en puss bild:)
Har du piercingar? - Öronen, tungan.. andra är borttagna!
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - "Kan inte en ensam Pemmen få leka med dig sen?"
Vilken vän vet mest om dig? - Hm.. sandra tror jag.
Vad stod det i din senaste händelse? -"Daddis Wahab har också kommenterat Dzenita Hadzics status"
Favoritdryck? - Cocacola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0