Myspys!

Publicerat: 2011-07-17 Kl: 03:29:18 | I kategori: Min vardag


Ligger och ska precis sova. Kom hem till S för ett tag sedan, haha. Vi har varit och badat bubblis och druckit lite cider och ätit chips! :) Gjort tre tappra försök till att titta på film, men det har spårat ur varenda gång och inget filmtittande blev av. Har haft satans kul ikväll iallafall!:) Detta måste göras om!!

Har en tung känsla som ligger som ett moln här uppe (pekar ovanför huvudet). Det beror mest på att jag saknar min bättre hälft, - min dotter - och för att jag vet att jag måste ta ett beslut som jag inte vet om det är rätt eller fel. Eller vad jag överhuvudtaget ska ta för beslut. Men det kan inte fortstätta såhär iallafall, det om något vet jag. För jag orkar inte längre. Helt ärligt så håller det på att bryta ner mig! Jag vill ju bara vara glad och lycklig hela tiden. Jag vill vara nära.

Jaja. Nog om det! Det löser sig nog till jul...

Längtar tills på tisdag! Wiho.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0