List!

Publicerat: 2011-07-12 Kl: 00:04:22 | I kategori: Min vardag


I brist på annat att skriva (eller orken att komma på det) får detta duga så länge. Som tidsfördriv. Jag måste relaxa i huvudet en stund. Jobbig läggning med Liten idag igen :-( Hon har mått så himla dåligt idag, stackars älskade! Men efter en alvedon och lite gos så sover hon iallafall...

UTMANING.


1: Hur gammal är du om 5 år ?
26?

2: Vem var den sista du träffade ?
Danne

3 : Hur lång är du ?

157 cm över havet

4 : Vilken var den senaste film du sett ?

Johan falk - Leo Gaut nyss på 5an

5 : Vilken ringde du senast ?

för det första säger man inte "vilken ringde du senast?" utan VEM. Och det var ingen idag!

6 : Hur löd ditt senaste SMS och till vem ?

"Varför är du så taskig mot mig då?"

7 : Vad är dagens planer ?

Plocka undan, duscha och sova.

8 : Föredrar du att ringa eller skicka SMS ?

SMS :) Jag är sms-kungen! HATAR att ringa :(

9 : Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda ?

Inget av dom.

 10 : När såg du senast din mamma ?

Idag på ICA.

11 : Vilken ögonfärg har du ?

Gröna

12 : När vaknade du idag ?

Kl 10.34 när Sandra plingade på dörren.

13 : Har du någon gång hittat en katt ?

Det har jag säkert...

14 : Vilken är din favoritplats ?

Sängen!

15 : Vilken plats föredrar du minst ?

Ett getingbo

16 : Var tror du att du befinner dig om tio år ?

Jag hoppas att jag inte bor kvar i Sundsvall iallafall

17 : Vad skrämde dig som barn ?

Att bli lämnad

18 : Vem fick dig att skratta senast.

Haylee :)

19 : Är du för ung för att äga vinylskivor ?

Det är jag. Definitivt.

20 : Har du stationär eller bärbar dator ?

Bärbar

21 : Sover du med eller utan kläder på dig.

Utan kläder på mig

22 : Hur många kuddar har du i sängen.

Har flera st men sover bara på 1.

23 : Hur många landskap har du bott i ?

Samma hela livet.

24 : Har du någon gång spytt på fyllan ?
För många gånger!

25 : Föredrar du skor, strumor eller barfota ?

StrumpEr!

26 : Är du social ?
Nej. det kan jag inte påstå

27 : Vilken är din favorit glass ?

Daimstrut! Piggelin! Twister! Nogger! 88an! Magnum Strawberry white!

28 : Vad skulle du göra om du vann en miljon ?

Köpa mig allting jag behöver och vill ha och ge en 10a var till mina nära och kära.

29 : Tycker du om kinamat ?
Mmmm.. Liiiiis

30 : Tycker du om kaffe ?



31 : Vad dricker du till frukost ?

Coke

32 : Sover du på någon särsklid sida ?

Hemma sover jag på.. Hm? Måste tänka. Höger sida.

33 : Kan du spela poker ?

Självklart kan jag det. Grym som fan är jag också! No joke.

34 : Tycker du om att mysa ?

ahh! ekorrgos!!!

35 : Är du en beroendemänniska ?

Det måste jag ju erkänna att jag faktiskt är.

36 : Känner du någon med samma födelsedag som din ?

Ja ett par styckna då.

37 : Vill du ha barn ?

Ja det vill jag ha och det har jag med.

38 : Kan du några andra språk än svenska ?
Engelska bara. Och förstår lite spanska. Och i-språket som Lina har lärt mig!

39 : Har du någonsin åkt ambulans ?
Ja men det har jag ju gjort ett x antal gånger

40 : Föredrar du havet eller poolen ?

Pool! Usch. I havet finns djur. Djur är äckligt.

41 : Vad spenderar du mest pengar på ?

Barnet i mitt life

42 : Äger du dyra smycken ?
Det gör jag inte

43 : Har du någon gång testat narkotika ?

det har jag gjort

44 : Vad var det senaste du stoppade i munnen ?
En tugga chokladpudding. Usch.

45 : Vem är den roligaste människa som du känner ?
Lina, Haylee och mig sjelf

Välj ett ärr på din kropp ?

Mitt stora ärr på ryggen sen jag ramlade in i (och fastnade) spisluckan som barn för att Tobbe var för tjock så spisen välte! HAHA. Sen tröstade mamma mig med en polly påse.

47 : Vad har du för ringsignal ?

Ke$ha - Tik Tok. dags att byta

48 : Har du något klädesplagg kvar från du var liten ?

Det har jag

49 : Flirtar du mycket ?

Inte medvetet iallafall?

50 : Vart togs din profilbild till din blogg ?

Har jag en sån? Har väl flera.

51 : Kan du byta oljan på din bil ?

Ja det kan jag säkert, om jag hade haft en car

52 : Har du fått fortkärningsböter ?

FortkÄrninsgböter har jag nog aldrig fått, nej.

53 : Vilken var den senaste boken du läste ?

Bingo Rimér - En flickfotografs bekännelser. Nu ska jag läsa Jens Lapidus - Livet Deluxe, som verkar GRYM!

54 : Läser du dagstidningar ?
Nej gud så tråkigt

55 : Premenuerar du på någon tidning ?

Nää inte längre. Totalt onödigt!

56 : Dansar du i bilen ?

I dance everywhere baby

57 : Vilken radiostation lyssnade du på senast ?

Mix megapol

58 : Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper ?
Ett kontonummer

59 : När var du i kyrkan senast ?

På Carins begravning <3

60 : Vilka personer utmanar du ?

Inga. Detta var tråkiga frågor. LINA!


Kommentarer
Postat av: lina

Hahah! Rooolo med listor. Det var ju DU som lärde mig i-språket om jag ej minns fel. Riligt! Jag ska göra denna lista den dagen jag sitter vid en dator och ej en mobil. Dvs i höst någon gång. Eller kanske nästa vecka när semestern är slut :-( äähhh...

2011-07-16 @ 00:38:15
URL: http://linamariav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0