Hatar att vara utan henne..

Publicerat: 2011-07-17 Kl: 16:04:32 | I kategori: Min vardag


Hej bloggers!

Somnade alldeles för sent inatt som ni kanske såg på mitt förra inlägg. Vi var och bubblade och hade mysigt hos Danne :-) Kul! Vi blev partysugna vid sisådär 02.15 men då kändes det liiiite för sent att gå ut, haha... Men sedan somnade vi mysigt och sov skönt! Jag har svaga minnen av att jag fick panik mitt i natten av att jag inte kunde andas. Är så täppt i hela huvudet och har ont i halsen! Men äh, det har väl ingen dött av.

Ska snart vandra mig ner till momma och hämta lite grejer som jag har där. Sedan ikväll blir det sova tidigt och imorgon har jag tusen saker att göra! Gah. Måste hem och städa och göra fint innan lillan kommer hem på torsdag.

Jag hatar att vara utan henne. Jag känner mig halv, eller snarare som 25%, en kvart, en fjärdedel. Suck.. Hatar detta :( Kommer aldrig någonsin vänja mig vid att vara utan henne. DET ÄR DET VÄRSTA SOM FINNS! Vet att både jag och hennes pappa lider när man inte är med henne, och båda måste ju få träffa henne lika mycket och hon måste ju få träffa båda sina föräldrar lika mycket. Det är ju hennes rätt, såklart. Men det är inte mindre jobbigt för det. Tur att man vet att hon har det bra och hon älskar ju sin pappa mer än någonting i hela världen! Det är en riktig pappas flicka det där. Men det är bra det! Hon säger inte annat än mamma, mammaaa, mamiiiii mamiiii/pappa papaaaaaaa pappa papi papi papi hela dagarna. Eller jo klart hon säger mer saker, hon pratar hela tiden och kan så mycket ord nu. Bland favoritorden hörs: bompa (bolibompa), babba (babblarna), vovve, emma, kiss (hahah), GASS (glass), ooodis (godis. hemskt jag vet!), maooOw (mjau=katt), osv. Svårt att komma på nu! Men hon säger allt man säger i princip.

Det märks även att hon börjar komma ihåg personer som hon inte träffar varje dag, vilket man ju inte gör när man är liten. Minns, alltså. Hon hade inte träffat Evelina på ganska länge, så kom hon hem till oss med vovven häromdagen. Och Haylee gav henne säkert 35 pussar utan att blinka :) Samma med Zofie! Sandra träffar hon ju i princip jämt så det är lite svårt att glömma bort, men det är också en stor favorit!! :) Och mormor såklart.. Älskade busmormor!

Har hittat en ny favoritlåt också, hahaha den är så skööön!




Och med det säger jag, hoppas ni haft en bra helg!! :)


Kommentarer
Postat av: lisa

har inte din dotter en far, kan du inte lägga ut en bild på din förra familj,din alldeles egna

har nyss börjatläsa din blogg och den verkar bra, är bara nyfiken om hur det är att ha barn ensam och hur det gick till

2011-07-17 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0