Eric Saade

Publicerat: 2011-07-13 Kl: 00:33:16 | I kategori: Min vardag


That's my latest love. Fan så snygg människa man kan vara! MUMS. Ja, jag är 21 ;)

Idag har jag och Haylee bara varit hemma typ. Fick kriiiiga för att kliva upp imorse, och tröttheten har inte gett med sig heller på hela dagen. Så jag somnade l 20. Skönt! Ska alldeles strax göra välling till Lillan och gå och lägga mig igen och se en Johan Falk film. Inte fått min dagliga dos av snygging på länge!!! Varit ute och lekt men that's it. Och varit på Konsum. Sedan har jag städat lägenheten, lagat mat och badat med bebi. Och haft mamma på besök en sväng. Facebooknörden, satt bara vid datorn typ! Haha, det är min mama det.

Har inte mycket mer att säga känner jag. Igår var vi hos Zofie på mysmiddag i hennes sjukt fina lägenhet! AVIS! Min fina vän. Tack för att vi umgås igen!! :)

Nä hörrni, godnatt nu :) Pratar med er imorgon istället. Har ni inga mer frågor till mig? ;) Puss!


Gott med Hello kitty glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0