Breakeven

Publicerat: 2011-07-03 Kl: 16:03:49 | I kategori: Min vardag


Min nya favvo låt! Kollade på klippet med Chris Medina när han sjunger på Idol audition igår, o sen fick jag höra den riktiga låten och nu är jag fast! Gud den är sjukt bra...

Imorse sov jag lite för länge och det ångrar jag. Men hade världens bästa helg! Imorgon ska jag nog till Tranviken med några gamla vänner, ska bli hur mysigt som helst :) Försöka skingra tankarna lite! För nu är dom alldeles för jävla många! Hjärnspöken..

Idag ska jag få pussa på min prinsessa en stund iallafall. Det känns bra. Nu ska jag åka iväg på ett ärende och sedan hem och ja, göra nåt? Ingenting. Jag har ett tråkigt liv! Vill någon vara med mig? :D

Puss

(Ni gulliga anonymisar som kommenterar, vad får ni ut av det? Vore kul att veta. Vad försöker ni få mig att förstå? :P Haha. Jag älskar att ni lägger så mycket tid på mig, sötnosar! Ps. Ni får gärna svara anonymt ;D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0