Åh, varm i hjärtat man blir!

Publicerat: 2011-07-06 Kl: 00:00:12 | I kategori: Min vardag


ÄLSKAR när man får såna här kommentarer! Det är balsam för själen det!

Ullis:
Hej!
Känner inte dig,men hittat din blogg via min dotter som är i din ålder.
Vill bara säga att jag tycker att du är en toppenmamma.
Jag var också en "ung morsa" och vet hur mycket alla har att tycka om det.
Du verkar vara mogen och jordnära. Vad andra tycker gör ju ont , men du vet ju att du är helt fokuserad pådin dotters liv hälsa och mående.
Jag har idag lyckan av att ha en helt fantastisk unge på 21år. Vi är de bästa vänner och delar livets lycka och sorg tillsammans. Att vara ung mamma är en otrolig fördel, så tillvida att du tar det ansvar som det inebär. Det gör ju du!Ha det bästa livet nu med din helt fantastiskat vackra dotter. Å du! DU har bara ett liv,gör det till ett bra liv.
Stor kram till dig och Lillan
//U


Tack fina fina du! Vad glad jag blir :) Du gjorde min dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte annat än hålla med Ulli i det hon säger. Jag känner dig inte alls men du verkar vara en klok och fruktansvärt god tjej. På något vis kan jag relatera till vissa av dina texter på bloggen. Kan du inte snälla snälla skriva lite om din uppväxt i ett inlägg. Inte outa dig totalt men du verkar vara en intressant och framförallt STARK som fan. Jag blir glad av dig på något vis. Keep going strong.

2011-07-06 @ 01:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0