Less på detta

Publicerat: 2011-01-22 Kl: 01:13:52 | I kategori: Mina funderingar


Måste bara få ur mig en sak som stör mig, fast det blir komplicerat att "få ur sig" det när man inte kan skriva som det är rakt ut. Jag förstår mig inte på mig själv. En människa som har förstört så mycket i mitt liv, ändå förlåter jag den personen gång på gång. Sedan märker jag att denna människa inte slutar med det som var problemet i första hand, utan fortsätter att göra så mot både mig och en annan vän till personen, vilket jag har en massa "bevis" på.. Vad fan är problemet liksom? ÄR det verkligen så himla svårt att sluta med såna dumheter? Jag själv har lärt mig en läxa av allt som har hänt det senaste året, men tydligen har inte andra människor gjort det.. Jag tycker särskilt synd om en speciell person som litar på denna människa så otroligt, och personen i fråga bara bryter förtroendet gång på gång på gång... Man SKA inte lita på människor som inte är uppriktiga, det har ju visat sig. Så varför göra det?

Lite neggo varning på detta inlägg, men jag var bara tvungen att få ur mig det och hoppas att budskapet når fram till människor. Välj era vänner väl! Kram på er och godnatt

Kommentarer
Postat av: marie

Emma, jag måste bara få säga att du är så duktig. Helt ärligt trodde ja aldrig du skulle klara detta med alla "problem" som varit omkring dej hit å dit. Stå på dej, du är världs bäst! Låt ingen trycka ner dej och få dej att må dåligt. Det är precis som du säger, välj vänner med omsorg. Låt de förtjäna att vara din vän!

Ta hand om dej om familjen så kommer ett litet paket till veckan, hoppas lillan blir nöjd annars får ni säga till så får ni byta de :)

Många kramar....

2011-01-22 @ 07:20:49
Postat av: vilma den enda..

Hej gumman:-) publicera inte kommentaren,men skönt o se hur du känner o att du iaf försöker skriva av dig.!<3 hoppas du mår bra?puss:-) förlåt att ja inte kunde komma på haylees 1 års:-( puss

2011-01-22 @ 13:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0