Heavenbath

Publicerat: 2011-01-28 Kl: 22:59:58 | I kategori: Min vardag


Dit ska vi imorgon, till Himlabadet alltså. Hahah, heavenbath liksom ;) 

Idag har jag haft såååå tråkigt. Jag har lekt o gosat med Haylee hela dagen. Tillslut vart hon less på att leka med mig så då gick vi ut och åkte pulka, och det var några galna fåglar (Säkert 200 st) som flög uppe i himlen fram o tillbaka hela tiden, och Haylee var helt facinerad. Jag väntade bara på att alla skulle ramla ner och tvärdö. 

Annars har vi inte haft så mycket för oss. Haylee har varit grinig större delen av dagen för att hon inte sov ordentligt när hon skulle sova middag, och det var omöjligt att få henne att somna om igen. Men hon gick och la sig extra tidigt ikväll istället, och sover än. Får hoppas att hon sover utan avbrott hela natten, det behöver hon om hon ska orka med dagen imorgon. Vi ska bada med Jasmine och Sandra, så det ska bli skojigt. Haylee bara älskar bubbelpoolen dom har där, den där grottan som man går in i. Så det ser vi fram emot :) Dock kanske jag borde sätta lite fart och börja packa och ordna allt och så ska jag duscha och raka benen innan jag går och lägger mig.. 

Igår var min moster Tova och min kusin Hanna här och hälsade på en sväng. Dannes bror och Haylees gudfar Renzo var även här på eftermiddagen, så lagade vi tacos och åt. Mums! Sedan hade jag tvättstuga och självklart gick något fel även denna gång. Torktumlaren hade lagt av mitt i tumlandet, och all tvätt var blöt när jag kom dit 10 minuter innan min tid var slut. Så jag fick hänga allting hemma... Gahhhh är så less på detta nu! Ska ringa och klaga på måndag.

Vi fick också en såndär junior stol av Tova, en sån stol som man har efter att man har haft barnstolen. Så den är fortfarande lika hög som barnstolen men utan liksom spjälor, äh ni fattar :) Så det var ju jättebra! En svart från IKEA. 

Nu ska jag ta och röja upp alla leksaker som ligger huller ombuller, trots att jag städade precis innan hon gick och la sig. Ouppfostrade unge! ;) 

Trevlig helg på er.




Smulan ♥

Kommentarer
Postat av: Sigrid

ÅÅÅh, man vill äta upp henne.. så otroligt söt!!!!!!

2011-01-29 @ 17:43:23
URL: http://smb.webblogg.se/
Postat av: Tomas sjöström

....Men Hello lilla kittysmulan!!! Kramisar från moffa Tomas

2011-02-03 @ 15:02:48
Postat av: Anonym

åhhhh hon är så underbart söööt :D

2011-02-03 @ 15:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0