Efter regn kommer solsken

Publicerat: 2011-01-18 Kl: 22:48:43 | I kategori: Haylee 12-18 månader


Idag känner jag mig ganska deppig faktiskt. Eller det kom snarare nu på kvällskvisten... Varför vet jag inte. Har ingen direkt orsak, men det är väl en blandning av massa jobbiga saker som händer i mitt liv just nu. Men det är bara att bita ihop och se glad ut! När man har barn så kan man ju inte direkt lägga sig på soffan och deppa en hel eftermiddag eller så. Och tur är väl det :-)

Orkar faktiskt inte skriva någonting. Jag har ingenting att skriva... Ska gå på Statoil om en stund och köpa snus, håller på att dö. Har inte orkat gå tidigare och orkar väl inte nu heller egentligen, men jag har ju inget val. Annars blir det jobbigt inatt och imorgon bitti ;)

Nu har lillans ena framtand äntligen kikat fram! Nu har hon tre tänder. En till framtand är påväg också, den har inte riktigt spruckit fram än men man ser den. Hon är så duktig på att borsta tänderna, hon älskar det :) Hoppas det fortsätter så i framtiden med. 

Godnatt


Har äntligen fått upp bilderna på Haylee som vi tog hos Lénar bild när hon var
2 månader :-) Så vackra foton så jag blir helt sjuk när jag ser på dom. 



Pippilotta :-) Haha.. Minsta pippilotterna jag har sett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0