Iggle Piggle och Upsy Daisy

Publicerat: 2011-02-20 Kl: 15:17:56 | I kategori: Min vardag


Haha. Snygg rubrik.. :)

Sitter hemma hos mormor nu med mamma och Haylee. Mamma har nyss lagat världens godaste omelett åt oss, mums. Så nu har man lite mat i magen också! Kom hit för ett tag sedan och har bara myst på sen dess.

Haylee håller på att titta på I drömmarnas trädgård och är helt lyrisk som vanligt när hon ser det. Ska köpa några såna böcker åt henne också så att vi kan läsa om dom innan läggdags... Mysigt med roliga böcker.

Tänkte väl mest uppdatera för att ge ett levnadstecken. Har inte så mycket att skriva.

Igår började Haylee gå på allvar. Hon började bara att gå helt sonika bara sådär från ingenstans. Jag ställde ner henne på golvet efter att vi hade varit inne och tvättat av henne på toaletten, också gick hon bara bort mot Danne som satt i soffan. Lyckligtvis fångade jag det på film, men tyvärr så har hon ju bara blöjan på sig eftersom hon nyss hade tvättat sig, så det ser ut som att hon inte äger några kläder :P haha.. Men skitsamma, det var gulligt ändå :D

Nu börjar lillan bli lite smågrinig så nu ska jag ta henne här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0